Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeSkoro piszesz o zwyklych kozakach to nie widze sensu przygarniania o kierowcach takich jak Simon Crafar. A to twoj cytat"Często jestem zaszokowany, że nawet w wyścigach na najwyższym poziomie zawodnikom zdarzają się upadki. Można utrzymywać i utrzymuje się, że jeżdżą oni na krawędzi, ponieważ są najszybsi na świecie. Kiedyś w to wierzyłem, ale teraz już nie." Wiec twoje IQ>120 chyba sie gdzies zapodzialo. Albo piszesz o oponach do jazdy cywilnej, albo o torowych. A i nie widze zadnych fachowych rad w tym artykule, no bo niby jakie??
Odpowiedzradą jest zrozumienie i myślenie nad tym co się robi- widać, że trudne dla poniektórych. Jak będziesz mieć doświadczenie i będziesz myśleć nad tym co robisz, gdy jeździsz i co robić by być szybszym, to nie będziesz potrzebował "łopatologicznego" wyjaśnienia
OdpowiedzFilu nie bede sie z toba licytowal ktory rider z tego forum jezdzi najlepiej, bo ta wymiana slow nie do tego. Prosze powiedz mi wiec dlaczego tacy sciganci jak Rossi i inni ktorzy scigaja sie w najlepszych klasach wywracaja sie na torach??
Odpowiedz